T&R splet blog o spletnih storitvah. Razgaljamo tehnologijo!

reference spletnih strani

Joomla nadgradnja iz 1.5 na 3.5

28th February

Joomla je bila pred leti zelo popularna osnova za urejanje internetnih strani s strani običajnega uporabnika interneta. Sčasoma so se razvile tudi ostale platforme kot so Drupal, Wordpress ipd, vendar je bila v preteklosti Joomla zelo popularna. Po letih razvoja pa je Joomla skupnost naredila črto in predstavila verzija Joomla 3, ki pa je bila zasnovana drugače in posledično nekompatibilna s starejšo verzijo. Zato v veliki večini primerov enostavna nadgradnja obstoječe strani ni mogoča. Preostane nam samo migracija na novo verzijo. Velikokrat je potrebno prenoviti tudi grafično podobo, ker so se določene stvari spremenile. Ostane vam sicer vstrajanje na starejši verziji, vendar se vam lahko zgodi vdor, zato priporočamo nadgradnjo.

Magento – težave pri validaciji davčne številke

28th February

V verziji 1.7 internetne trgovine Magento so ponudili opcijo kontrole davčne številke pri registraciji novega kupca ali pri nakupu. Ta opcija je zelo dobrodošla za avtomatizem pri obračunu davka glede na to ali ste znotraj EU ali ne. Vendar je potrebno Magento pravilno nastaviti, občasno tudi predelati določene dele, da se lahko Magento poveže na Eu strežnik, kjer poteka validacija davčne številke.

Pokličite nas ali nam pošljite email in pomagali vam bomo v najkrajšem možnem času.

Wordpress – samodejno dodajanje animacije na povezavo slike

19th December

Wordpress je v zadnjem času naredil velik napredek in nam predtavlja priljubljeno brezplačno osnovo za upravljanje internetne strani. Lansko leto smo predstavili implementacijo Lytebox “animacije” za to odlično open-source platformo. Tokrat bomo predstavili še boljšo verzijo brez predelave jedra, kar poenostavlja nadgradnjo platforme, ki smo jo našli na tej strani.

Predelava je izredno enostavna. Dodajte javascript po lastni presoji. Nato v templati, ki jo boste uporabljali, odprite functions.php, ter na dnu dodajte sledečo kodo:

add_filter('the_content', 'addshadowboxrel', 12);
add_filter('get_comment_text', 'addshadowboxrel');
function addshadowboxrel ($content)
{   global $post;
	$pattern = "/<a(.*?)href=('|\")([^>]*).(bmp|gif|jpeg|jpg|png)('|\")(.*?)>(.*?)<\/a>/i";
    $replacement = '<a$1href=$2$3.$4$5 rel="shadowbox['.$post->ID.']"$6>$7</a>';
    $content = preg_replace($pattern, $replacement, $content);
    return $content;
}

Optimiranje velikost SQL baze Magento internetne trgovine

19th October

Magento internenta trgovina uporablja za svoje delovanje precej obsežno bazo, kamor shranjuje čuda podatkov. Ti podatki sčasoma postanejo zelo obsežni, kar nam zajeda prostor in tudi upočasni delovanje baze. Zato priporočamo redno čiščenje baze, da ostane odtis Magente na strežniku vitek. Preberi ostalo »

Magento – pogoste predelave, uporabne za večino uporabnikov

3rd September

Magento je izredno robustna in obenem fleksibilna platforma za internetne trgovine. A vseeno ima nekaj manjših pomankljivosti, ki so v nekaterih paketih že vključene.

FB gumb in widgeti

Prva, skoraj obvezna predelava, je integracija socialnih omrežij, s katerimi praktično zastonj širimo prepoznavnost naših izdelkov in trgovine. najbolj popularen je Facebook “Like” gumb, preko katerega obiskovalce internetne trgovine na Magentu zgolj z enim klikom na ta modri gumb svojim prijateljem na socialnem omrežju podeli izdelek oz stran. S tem pridobimo precejšnje število obiskov, kar se velikokrat vsaj v neki meri pozna tudi na sami prodaji.

Modifikacija naslovnice (novi artikli, featured artikli, bannerji)

Pogosto samoumevna stvar, vendar Magento v osnovni pride čisto prazna in je potrebno izložbo internetne trgovine dodelati in nastaviti. Najbolj pogosti so razni bannerji, potem razne rubrike izdelkov (novi izdelki, akcijski izdelki, najbolj popularni itd). Naslovnica je zelo pomembna, saj predstavlja prvi stik s trgovino in posledično tudi prvi vtis o trgovini. Zato je verjetno odveč pudarjati, da je izložba zelo pomembna.

Dodatna oznaka s % popusta na seznamu artiklov

Zopet zelo popularna predelava, ki kupcu preko raznih zvezdic, velikih črk itd poudari občutek dobrega nakupa in koliko dejansko bo prihranil. Enostavna predelava z velikih efektom, je pa zelo pomebna lična integracija v grafično platformo.

Nazaj naprej oz naslednji oz predhodni izdelek na pogledu izdelka

Zen Cart je imel v pogledu artikla (ko si ogledujemo podrobnosti določenega artikla) opcijo premikanja med izdelki znotraj te kategorije. Magento žal nima “serijsko vgrajene opcije”, zato je potrebna predelava. S tem kupcu omogočimo, da se ni potrebno vedno vračati nazaj na osnovni seznam izdelkov znotraj kategorije, temveč samo klika naprej in se pomakne na naslednje izdelke. S tem bistveno olajšamo brskanje in ogledovanje vaše ponudbe in s tem zopet povečamo možnost nakupa.

Ročno spreminjanje statusov naročila v adminu

Upravitelji trgovine pogosto pogrešajo več statusov, kjer bi kupcu s pomočjo teh sporočili kje se nahaja njihovo naročilo. Mogoče čakajo na predplačilo, mogoče je v pošiljanju od dobavitelja itd. V tem primeru s statusi prihranimo neposredno komunikacijo s stranko in si pohitrimo delo z naročili.

Vabimo vas, da nas pokličete in se dogovorimo za ocenitev stroškov predelav internetne trgovine na osnovi Magenta.

Magento – obvestilo stranki o ponovni zalogi željenega izdelka

6th August

Magento internetna trgovina, kot že pisano v preteklosti, ima ogromno uporabnih možnosti in med tem je tudi obvestilo stranki o ponovni zalogi. E-pošta za obvestilo o zalogi se potencialni stranki pošlje takoj (oz takrat ko imamo to nastavljeno), ko se izdelek pojavi na zalogi. Obvestilo pa prejmejo samo tisti, ki so nanj prijavijo. V pogledu izdelka je možno internetno trgovino nastaviti tako, da se pod obvestilom o “Ni na zalogi” izpiše še povezava preko katere se prijavite na obveščanje o zalogi. V kolikor imate s tem obvestilom težave vam z veseljem pomagamo, saj se občasno pojavijo določeni hrošči.

Magento praktične dodelave na internetni trgovini za športne navdušence stadionshop.si

23rd May

stadionshop.si-naslovnicaBlog podjetja T&R splet ponuja veliko zanimivega branja v povezavi z internetnimi trgovinami, še posebej na osnovi Magenta. Tokrat smo se odločili da vam predstavimo primer dobre prakse kako oblikovati naslovnico in kaj vse Magento trgovina ponuja.

Na tem primeru smo predelali kar nekaj stvari, od povezave z računovodstvom s prenosom računov ter izdelkov, implementacija različnih dodelav za bolj pregleden izgled in lažje brskanje po trgovini, naključne razvrstitve izdelkov ipd.

Internetna trgovina stadionshop nudi široko paleto športnih rekvizitov za športne navdušence. Trenutno je poudarek na nogometu, se pa sortiman izdelkov širi tudi na ostala področja. Bistvo trgovine so pregledne slike izdelkov, pravilna uporaba atributov ter preprost, pregleden in uporabniku prijazen izgled. Naslovnica ima dva glavna bannerja in dva drsna področja z bestseller in akcijskimi izdelki. Spodaj pa ponuja še nove izdelke. S tem naslovnica predstavlja tisto pravo izložbo, ki vabi obiskovalca na ogled ostale ponudbe. Upravljalci trgovine negujejo skupnost in navijačem ponujajo poleg klasične internetne prodaje še nekaj več.

Stadionshop.si, trgovina za prave navijače.

Magento – naključno razvrščanje izdelkov v seznamu kategorije oz naslovnice

28th March

magento-nakljucno-razvrscanje-izdelkovMagento internetna trgovina ima odlično možnost razvrščanja izdelkov po atributih kot so cena, velikost, znamka, barva itd. Nima pa v osnovi možnost naključnega razvrščanja, kjer bi obiskovalec ob vsakem kliku na kategorijo dobil različne izdelke. Pri novem obiskovalcu to ni moteče, pri rednem pa bo ob kliku na kategorijo dobil vedno iste izdelke na prvi strani. Boljša rešitev je, da mu vedno na prvi strani pokažemo naključne izdelke preden si jih preko filtrov razvrsti sam, saj s tem stranki dajemo na vpogled več naših artiklov. Velika verjetnost je namreč, da izdelka na recimo peti strani ne bo opazilo toliko obiskovalcev kot izdelka razvrščenega na prvi strani. Obstaja pa dodelava, kjer ročno Magenti dodamo naključno – random razvrščanje izdelkov znotraj kategorije. To potem velja za vse sezname, tudi za naslovnico, kjer imamo recimo omejitev na pet izdelkov in znotraj teh petih se razvšča naključno recimo določenih 20 artiklov.

Žal je potrebno za tovrstno predelavo predelati jedro Magente, zato vas prosim za kontakt in vam bomo predelavo namestili. Cena je okrvino okoli 100€+ddv.

magento-nakljucno-razvrscanje-izdelkov-pogled-kupca

Magento – obvestilo o novem naročilu za upravljalca trgovine

15th March

Včasih so samoumevne stvari pri Magento brezplačni internetni trgovini nepodprte. Pa leti to na naslovnico, emaile na splošno ali pa na obvestilo o novem naročilu. Sicer obstaja RSS kanal, vendar ga ne uporabljajo vsi. Zato je najlažje kopijo potrditve naročila, ki ga dobi naročnik, poslati še na upravljalčev email. To lahko nastavimo v administraciji internetne trgovine Magento v meniju “Sistem / konfiguracija / Epošta prodaje” in v polje “Pošlji kopijo E-pošte naročila” vpišite željene emaile. V kolikor jih je več jih ločite z vejico. Izberite še ustrezno nastavitev eno polje nižje in to je to. Obilo prodaje vam želi ekipa T&R splet.

Magento – prikaže vse izdelke na strani

27th February

magento-vsi-izdelki-na-straniMagento internetna trgovina omogoča skoraj vse stvari. Posledično je sicer kompleksna, vendar ko jo uporabnik skozi čas spozna šele vidi kaj mu omogoča in zakaj jo priporočajo kot najboljšo osnovo za internetno trgovino. Nedavno je stranka imela željo, da bi v seznamu izdelkov znotraj določene kategorijo omogočili obiskovalcu internetne trgovine pregled celotnega seznama izdelkov brez da bi bili ti razvrščeni na večih straneh. S tem se sicer lahko podaljša čas nalaganja, vendar pa pridobimo vse artikle na eni strani, da stranki ni potrebno klikat “naprej”, temveč se samo s koleščkom miške pomika navdzol.

Preberi ostalo »

Sledenje prodaje v Magento internetni trgovini preko eCommerce Google Anayltics

9th December

Malce dolg naslov, ki pa pove vse. Google vam preko odlične statistike omogoča sledenje prodaje preko eCommerce sistema. Magento, ki je po našem mnenju eden najboljših platform za internetno trgovino, ima že vse vgrajeno in pripravljeno. Vse kar korate storiti je, da v Magento vklopite statistiko in ter vklopite v Google Anayltics ustrezno nastavitev. Preberi ostalo »

Opencart slovenski prevod prednjega dela za 1.5.1.1

24th November

Precej bralcev našega bloga je izrazilo potrebo po novejšem prevodu Opencarta 1.5.1.1. Na internetu se že dobi kar dobro prevedena verzija, ki jo delimo z vami, opozarjamo pa, da upravljalski del (backend oz admin) ni preveden niti ga ne bomo sami prevajali. Za kvaliteto prevoda ter priložene datoteke v prevodu ne odgovarjamo na kakršen koli način, le posredujemo informacijo. Preberi ostalo »